Thursday 30 December 2010

My Sweet Family..


Ni lah keluarga tersayang aku dunia dan akhirat..

Jasa dan pengorbanan kedua ibu dan bapa memang tak ternilai harganya..
bersyukurlah selagi masih ada keluarga..


Hari lahir keluarga saya :~

Ayah : 11 Jan 1953
Emak : 23 Mac 1962
Abg Long : 25 Oct 1982
Kak Ana : 14 Jun 1985
Abg Chik : 11 Jan 1988
Sy : 21 Julai 1991


Ayah (Mohd Rashid Bin Sutan Ali) : Ayah seorang yang tegas, walaupun begitu ayah sangat prihatin terhadap family kami..Tanggungjawabnya sebagai seorang ayah memang ditunaikan dengan sebaik-baiknya..aku bersyukur mempunyai ayah seperti ayah.."Ayah ain bersyukur dapat ayah macam ayah..Terima kasih kerana telah membesar, mendidik dan menjaga ain dengan baik..Maafkan segala kesalahan ain yang lepas2..Ayah adalah ayah no 1!!hehehe...


Emak (Harison Bt. Mohd Zubir) : Emak ialah seorang wanita yang tabah..Tangannya yang lembut membelai anak-anaknya daripada kecil hingga besar telah membuatkan aku membesar dengan penuh kasih sayang yang sempurna..Jasa dan pengorbanan emak memang xkan dapat dilupakan sampai bila-bila..aku bersyukur mempunyai emak seperti emak..emak adalah emak yang terbaik.."Emak ain ingin memohon maaf atas kesalahan yang selama ini ain pernah lakukan..terima kasih kerana telah menyayangi, menjaga serta membesarkan ain selama ini. tanpa emak ain xkn dapat kasih sayang seorang emak..Love u Mum...=)"


P/S : HARGAILAH MEREKA SELAGI MEREKA MASIH ADA DI SAMPING KITA..


fOR My fAmiLy i lOvE U sO mUch...

http://www.emocutez.com

0 comments:

Post a Comment