Saturday 1 January 2011

Sahabat Dunia Akhirat~~


http://www.emocutez.com

Mengenai sahabat ni boleh dimaksudkan sebagai seseorang yang sentiasa bersama kita sama ada kita senang mahupun susah. Mereka akan menolong kita sekiranya kita dilanda kesusahan.  

[cat-friends.jpg]

Mengenai sahabat-sahabat saya..
semasa dibangku sekolah saya mempunyai ramai kawan..
dan semasa di tingkat 5 saya bersahabat karib dengan 2 orang iaitu Norhanis Idayu dan juga Nur Hawa.
Mereka lah sahabat susah dan senangnya saya..dibangku sekolah kemana-mana pun bersama ke kantin sekolah, ke tandas dan juga ke makmal serta perpusatakaan..ibarat isi dengan kuku..rapat sangat..memang xkn dpt dilupakan sampai bila-bila..

Hawa & Norhanis Idayu

Setelah abis SPM hawa telah mendapat tawaran belajar di UiTM Arau, Perlis maka tinggallah aku berdua dengan Norhanis Idayu..Kebetulan aku dengan ayu telah mendapat tempat belajar yang sama iaitu di politeknik Sultan Idris Shah, Sabak bernam. Jadi persahabatan kami kekal ke hari ini..aku mengharapkan persahabatan ini kekal sampai bila-bila..InsyaAllah..doakan bersama...



Semasa di Politeknik aku dan ayu telah berkenalan dengan 3 orang lagi sahabat yang semuanya berasal dari Perak..so mmg satu kepala laaa..
huhuhuhu...diawal perkenalan agak janggal juga...sorang dari Ipoh,sorang dari Manjung & sorang dari Seberang Perak...Persahabat kami kekal juga sehingga akhir semester ini..walaupun  banyak cabaran dan dugaan dalam persahabatan ini akhirnya kami kembali bersama...saat yang manis dapat aku rasakan bersama mereka..bebas untuk meluahkan apa sahaja sama ada kegembiraan atau kesedihan..tentu mereka turut merasakannya...


NorHanis Idayu: Sahabat saya dari zaman muda2 lagi..hahha..maksudnya dari zaman sekolah menengah..persahabat kami dah menjangkau 7 tahun...Alhamdulillah...tiada masalah lagi setakat ini...sentiasa akrab..Die byk membantu aku susah senang bersama2..Sayang Giler kat die...Love U Frend...d(0_0)b...Bff Forever..



NI pulak Nursuhaila a.k.a eila..comei2...die ni paling comei dalam grub kami...huhuh...die ni banyak bagi dorongan disaat aku mula rungsing..asyik rungsing jer aku ni,,..kawan aku dikala aku kesedihan..bercerita tentang kesedihan..huhuhuh...luv u laa kawan..ingt sampai bila2...Bff Forever



Yang ini pula..Azwani..Just call her Wawa..the sweet name..bila dengan die aku selalu happy dengan gelagat die yang sempoi..suke ketawa..memang akan aku ingat sampai bila-bila...kami semua dengan otak mereng dan giler2 mmg menyeronokan..best memory in my life..enjoy it..xmungkin dapat kt mana-mana memory macam ni...luv u laaa wawa...Bff forever..



Yang ni pula..Saidatul Nadhrah...atau panggilan Nad...comei..suke3..mereka ni kalau tengok sekali macam kembar dah..tp tgk dua kali lain dah..huhuhu...Nad ni pula kawan aku yang ambil berat pasal kawan2 die..kalau kami melakukan kesalahan die akan menegur dengan cara yang baik..dan suka memberi pandangan yang bernas..suka bila die menerangkan sesuatu nampak bersungguh2...i like..tq nad...die ni pun suke ketawa ngn senyum..comel sekali..hehhe..lov u nad...Bff forever...


Sahabat adalah tulang belakang kita..Jika tiada yang menyokong maka tulang belakang kita akan patah..ibarat kita kehilangan orang yang menyokong kita...


..Best Friend ForeVer..


http://www.emocutez.com

0 comments:

Post a Comment