Thursday 10 November 2011

Assalamualaikum teman2..


Rasa teringin lak nk update blog...gler btoi...lama giler xupdate..mcm ape da blog ni...bersawang da...hahaha..
Ape agaknya yg kawan2 sy tgh buat skrg..mgkin masing2 da ada hala tuju masing2...ada yg da keje..ada yg da smbong blajar...n ada gak yg mcm aku dok menanam anggur dirumah disamping membosarkan badan..haha..giler balik kg ada lak sedara aku ckp aku gmok..hahha..aku hanya mampu tersenyum..2 laa ain ble kurus nk gemok sgt....hameeekkkkk kau!!!,,,hahaha..tp aku tnye gak member aku sama ada aku ni gmok ker..dorg ckp oke jer...xde gemok pon..standard ngn ketinggian aku...bajet tinggi toi...hahaha..Aku skrg ni tgh tunggu result nk smbong study ke uiTm..ntah laaa..moga2 aku dpt smbong..teringin nk blajar balik..teringin nk zaman kuliah balik..wt asignment yg menimbun smpai xckup tgn n xckup tido..hihihii...best woo..teringat lak masa blajar kt Poli..bersama rakan2 aku..Anis, ila, nad, n wawa...xabis2 kami laa org terakhir yg suka anta asgment..haha..buat pon suka tangguh2..bole sembang2 lagi sambil ketawa2..hihihi..sambil mam megi lagi..lapar jer megi laa kami sambar..ape lagi..bkn ada dpor nk masak..tp mmg best laa..ingt balik detik2 2...bergado sama2...bergembira sama2..hehhee...klu korg tgk entry ni kita nk gtau..

SAYANG SANGAT KAT KORANG TAW..!!!!! d ^____^ b

pasni sume da bwk haluan masing2..ntah ke mana laa agaknya..tp masih perlu diingatkan kita sentiasa mendoakan sahabat2 kita semoga korang berjaya dlm idup..hepi slalu..Muuuuahhhhhhhhhhhhhhh!!!!kawan2...

0 comments:

Post a Comment